* Masa Itu Emas *

Sunday, December 4, 2011

Saya sgt2 KECEWA dgn MAXIS :(

Assalamualaikum dan good day semua~~~~

Buat pertama kali saya rasa kecewa sgt dgn PERKHIDMATAN MAXIS ~~
Dari mula knl handphone,xpnh beralih arah ke perkhidmatan lain,
Bagi saya MAXIS terbaik walaupun mcm2 org ckp psl keburukan MAXIS ~~
Bila dah kena batang hidung sendiri baru nak rasa menyesal xsudah~~

Macam ni ceritanya~~Pada 29th Nov,saya topup RM30 melalui maybank2u~~


Bila 30th Nov,saya nak anta msg ke adik ipar,tp pending..hantar berkali2 pending,ingatkan xde line so off hp je then on blk....try anta blk tp still pending~~Rasa pelik so check la balance,tgk2 RM0.00 ~~Terkejut den!!Baru sehari kot,xkan  la saya ni blh abeskan RM30 dalam masa satu hari..Agak2lah~~Pastu terus call maxis centre,pihak  maxis kata kredit tinggal RM0.00 sbb saya menggunakan internet~~Hamboi ko maxis,wat fitnah jer~Saya layari internet menggunakan hot ticket k~~~



Dah bgtau guna hot ticket baru pihak maxis kata akan check dgn department kredit~~Pas letak phone,maxis anta msg ni~~



So dgn penuh sabarnya saya menunggu la dgn harapan pihak  maxis memandang serius dgn apa yg saya komplainkan~~~Dah terdesak nk menghantar msg,saya topuplah lagi skali RM30 melalui maybank2u~~



So da topup,blhlah menghantar msg terus,adik pun tergedik2 nak pow topup dari saya~~


Keesokkan harinya dptlah msg dari maxis yg mengatakan pihak maxis sudah refund blk apa yg ditolak dari kredit saya~~




Saya pun tersenyum riang sbb kredit bertambah~~tambah topup dari semlm total dalam RM44++..Dgn excitednya check la balance~~Nak tahu tinggal brp??




YA ALLAH!!!!mengucap panjang saya..Mana blh tinggal tu!!Mana duit yg semlm saya topup tu???Dgn rasa geramnya,saya terus call maxis,seperti biasa ckp benda yg sama dan menghantar msg mcm ni~~


Masih mampu bersabar lagi~~~Tp yg geramnya xde refund blk nok!!Just anta msg ni jer~




Very2 disappointed dgn layanan mereka!!!!Kena call sebyk 3x tp xberangkat..Kali keempat call baru ada org angkat....Hampeh!!!!Dah lah call maxis centre kena tolak kredit~~Lps ni mmg terus serbu maxis centre kat KLCC.Akan ada penyambungnya selepas ini~~~
Tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuu ^_~


No comments:

Post a Comment