* Masa Itu Emas *

Wednesday, December 14, 2011

My Big Day On 13th Nov 2011

Hi geng~~Jumpa lg..Lepas selesai majlis nikah,mlm berinai.....
sampailah sudah hari besarnya iaitu persandingan`~~
Yg nilah paling org tunggu2kan....
Terasa seperti Princess tau masa tu ^_~
Buat pertama kalinya dalam hidup TERASA PNT UTK TERSENYUM~~
Sebelum ni pun senyum juga tp xthulah knp hari tu rasa penat sgt :p
Jom tgk pic ni~~


Dgn tekunnya kak julia sdg sibuk menepek bulu mata palsu  di mataku ^_^








Pose seblm nk turun ke pelamin ^_^


Princess ^_^




My Prince ^_^...


Pengantin bersama pengapit ^_^

Nak tgk pelamin ?


Inilah pelamin anganku....Cantik sgt kan?kalau boleh nk terus letak kt umah,xyh buka2 :p

Nak tgk spe mak andamnya?scroll bwh cepat!! :p

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Mak andam muda lagi tau ^_^

Inilah mak andam yg berjaya membuat saya sgttttt222222 cantik masa big day saya ^_^..Saya tersgt2 berpuas hati dgn layanan dari julia touch ni....Once korg da confirm amek pakej JULIA TOUCH,kak julia akan sentiasa ber'follow up dgn korg ttg bersiapan,bg tips2,dan pelbagai lagila....Berbaloi dgn apa yg korg byr dan korg xkn sesekali merungut sbb layanan mereka mmg superb!!! ^_^

Tertarik x,kalau tertarik dgn cerita saya ni jom klik JULIA TOUCH ..Korg blh bertanya dgn lebih lanjut ttg pakej2 mereka....Blh tgk baju dan pelamin2 julia touch..Semua cantik2 belaka...Harga pun berpatutan...Biarkan mahal asalkan berpuas hati~~

1 comment:

  1. Terima kasih pak joe.. Insyallah saya akan sentiasa blogwalking di blog pak joe:)

    ReplyDelete